środa, 27 listopada 2013

Me.

Dziś jeszcze nowych zdjęć nie będzie,ale macie 20 FAKTÓW O MNIE :)
1.Lubię czekoladę tylko orzechową i truskawkową .
2.Szybko się przywiązuję.
3.Próbuję z życia korzystać na 100 % .
4.Lubię , kocham , ubustwiam święta *-*
5.Nie lubię się nudzić.
6.Trudno mi jest pisać posty bez emotikonek.
7.Lubię podróże.
8.Do 6 roku życia wierzyłam ze św.Mikołaj istnieje.
9.Mam rodzeństwo.
10.Uszczęśliwić mnie może nawet batonik.
11.Lubię wkurzać ludzi.
12.Lubię lato i czasami zimę .
13.Jak mam jakieś oszczędności od razu je wydaje :(
14.Chciałabym zmienić swoje imię.
15.Urodziny mam 1 MAJA(święto pracy) i inni się dziwią ,że leniem jestem .
16.Mój ulubiony kolor to fioletowy,a w mniejszym stopniu niebieski.
17.Chciałabym mieć proste włosy.
18.Mam chomika o imieniu Chowder,Stefan,Pączek
19.Nie lubię chodzić w butach na koturnie , ani obcasach.
20.Nie lubię butów zimowych.

KOONIEC :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz